zondag 18 januari 2015

Verwarring

Verwarring

Dit weekend zijn we weer ondergedompeld in een heleboel mooie zaken die mij verder kunnen helpen in mijn weg naar .. ja waarheen eigenlijk. Met op de eerste plaats een uitleg over diverse zaken als surface structure en deep structure en metamodel. Ik zal proberen om hier een uitleg over te geven in een volgend blog.

Als verrassing kregen we een mooie film te zien.  The First Grader. Een waar gebeurd verhaal.

 
Film trailer
De echte Kimani Murage.

Het is een indrukwekkende film die ik persoonlijk niet helemaal af heb kunnen kijken, zo ingrijpend dat ik een andere vorm heb gezocht om toch te kijken naar deze man en hoe dit is gegaan.  Bij het zoeken naar informatie kwam ik erachter dat er ook een GoogleDoodle deze week was over deze gebeurtenis.


Deze film is vooral goed om te kijken naar wat de drive is van deze man;
welke waardes hebben hij en de juf in deze film. 
De film heeft mij in verwarring gebracht. Maar dit heeft ook een positieve werking in mijn ontwikkeling.






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen